Vass kommunikation bygger varumärket Bohuslän

Det kom ett mail häromdagen. Från Ann-Charlotte Carlsson som är chef för marknad och kommunikation på Västsvenska Turistrådet, uppdragsgivare till jobbet med ”Guide till bilden av Bohuslän” som Love at work utvecklade i början av 2014 tillsammans med kollegorna på Quattroporte och Märkvärdig. Så här skrev hon:

”Hej, som ni vet är vi jätte nöjda med Guiden till bilden av Bohuslän och vi har byggt vår Bohuslänkampanj i Sverige på den. Tänkte bara skicka filmen och visa hur vi har börja göra om Bohuslan.com efter tonalitet, fokusområden och profiler i guiden. Kan vara roligt att se eftersom ni arbetade med Guiden till bilden av Bohuslän och kampanjen bygger på tonalitet och innehåll i den.

Trevlig helg, Hälsningar Ann-Charlotte”

Filmen: Skaldjurssafari i Bohuslän

Love at work tackar för den positiva återkopplingen! Grymt kul att se att guiden används som ett verktyg för att skapa riktigt vass och kul kommunikation som bygger varumärket Bohuslän.